Przejdź do: Ogólne, Ceny, Płatności i Dostawy, Faktury, Gwarancja i zwroty, Bezpieczeństwo


    Ogólne

  1. Do kogo skierowana jest oferta www.evolution-sport.pl
    Oferta skierowana jest do odbiorców hurtowych – sklepów, firm, szkół, klubów i innych instytucji oraz do trenerów i wychowawców sportowych.
  2. Co należy zrobić aby złożyć zamówienie na stronie www.evolution-sport.pl
    Aby złożyć zamówienie należy się zarejestrować; podać login i hasło. Rejestracja jest jednorazowa, następnie Klient posiada już własny login i hasło i wystarczy, że przed złożeniem zamówienia zaloguje się - system będzie pamiętał jego dane.
  3. Jak wygląda proces składania zamówień - jak zamawiać?
    Po zarejestrowaniu / zalogowaniu się wszystkie ceny produktów stają się widoczne. Można wtedy korzystając z kategorii zamawiać poszczególne produkty. Wystarczy określić ilość zamawianych produktów i dodać do zamówienia. Po złożeniu zamówienia należy wybrać preferowany sposób płatność i dostawy oraz zatwierdzić zamówienie. Następnie zamówienie zostaje automatycznie wysłane do nas a my kontaktujemy się z Klientem w celu uzgodnienia ostatecznych warunków realizacji.
  4. W jaki sposób można skontaktować się z obsługa www.evolution-sport.pl?
    Prosimy o przejście do strony: Dane kontaktowe

    ^ Powrót ^

    Ceny

  5. W jaki sposób można zobaczyć ceny poszczególnych produktów?
    Aby zobaczyć ceny produktów należy się zarejestrować / zalogować. Rejestracja jest jednorazowa następnie Klient posiada już własny login i hasło i wystarczy, że zaloguje się a wszystkie ceny staną się widoczne.
  6. Czy ceny produktów na www.evolution-sport.pl to ceny netto?
    Przy każdym produkcie widnieją dwie ceny – większą czcionką jest podana cena netto a mniejszą cena brutto.
  7. Czy możliwe jest negocjowanie cen?
    Tak, negocjowanie cen jest możliwe ale podobnie jak wysokość rabatów zależy od wielkości zamówienia, długości współpracy czy formy płatności.
  8. Czy możliwe jest uzyskanie rabatów?
    Tak, oczywiście udzielamy rabatów. Zależą one miedzy innymi od wielkości zamówienia, długości współpracy, formy płatności i są indywidualnie ustalane z Klientem. Informacja o indywidualnych rabatach jest dostępna po rejestracji / zalogowaniu się.

    ^ Powrót ^

    Płatności i Dostawy

  9. Jakie są sposoby dostawy zamówionych produktów?
    Oferujemy następujące sposoby dostawy: wysyłka kurierem, Dowóz przez pracownika PH PAAK / Importera marki Evolution lub odbiór własny w siedzibie w Bydgoszczy. Sposób dostawy jest ustalany indywidualnie i zależy od preferencji Klienta oraz specyfiki zamówienia. Dokładne omówienie znajduje się w Płatności i Dostawy.
  10. Jakie są formy płatności za zamówiony towar?
    Dostępne są następujące formy płatności: przelew z odroczonym terminem płatności, przedpłata przed odbiorem lub wysyłką towaru, gotówka płatna przy odbiorze własnym lub płatność przy odbiorze u kuriera. Sposób płatności ustalany jest indywidualnie i zależy od preferencji Klienta oraz specyfiki zamówienia. Dokładne omówienie znajduje się w Płatności i Dostawy.
  11. Jaki jest czas realizacji zamówienia
    Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny do skompletowania i przygotowania towaru oraz czas potrzebny na dostawę do Klienta. Każdorazowo po złożeniu zamówienia pracownik hurtowni kontaktuje się z Klientem i informuje o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Zapewniamy naszych Klientów, że dbając o najwyższą jakość obsługi dokładamy wszelkich starań, aby zakupione towary docierały na miejsce w możliwie jak najkrótszym czasie. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin.
  12. Jaki jest koszt dostawy zamówionych towarów
    Koszt dostawy uzależniony jest wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz wielkości zamówienia. Dokładne omówienie form dostawy znajduje się w Płatności i Dostawy.

    ^ Powrót ^

    Faktury

  13. Czy na zakupione towary wystawiane są faktury VAT?
    Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione towary są skompletowane i gotowe do odbioru lub wysyłki.

    ^ Powrót ^

    Gwarancja i zwroty

  14. Czy towary sprzedawane na stronie www.evolution-sport.pl posiadają gwarancję?
    Tak, towary objęte są gwarancją producenta. W sytuacji wykrycia wad technicznych lub uszkodzeń powstałych podczas dostawy towaru należy dostarczyć na adres PH PAAK / Importera marki Evolution wraz z opisem usterki oraz kopią faktury. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, PH PAAK / Importer marki Evolution zwraca, w ciągu 7 dni roboczych, po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Rozpatrywane będą tylko te wady, które nie powstały na skutek niewłaściwego użytkowania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zasobów), PH PAAK / Importer marki Evolution zwróci Klientowi równowartość ceny produktu oraz koszty przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia, a o decyzjach i postępach w procedurze reklamacyjnej Klient jest informowany na bieżąco.
  15. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów?
    Tak, zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" /Dz.U. z dnia 31 marca 2000r./, Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany oraz nie został w żaden sposób uszkodzony. Towary muszą być zwracane na koszt Klienta na adres siedziby PH PAAK / Importera marki Evolution, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu oraz kserokopią faktury zakupu. Każdy zwrot towary będzie udokumentowany fakturą korygującą. PH PAAK / Importer marki Evolution gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

    ^ Powrót ^

    Bezpieczeństwo

  16. Czy podawane podczas rejestracji dane są bezpieczne?
    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazywanych nam stosujemy najbezpieczniejsze obecnie mechanizmy szyfrowania. Stosowanym przez nas protokołem transmisji zapewniającym bezpieczeństwo przesyłania danych w Internecie jest protokół. Pozyskiwanie i przechowywanie wszelkich danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883/. Dane Klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych PH PAAK / Importera marki Evolution. Każda zarejestrowana osoba ma dostęp swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany lub usunięcia.

    ^ Powrót ^